مجله اینترنتی ستاره- باران

کامپیوتر و موضوعات آن . پزشکی و آشپزی و خانه داری ادبیات

مجله اینترنتی ستاره- باران

کامپیوتر و موضوعات آن . پزشکی و آشپزی و خانه داری ادبیات

ایده هایی برای خلق دکوراسیون بهاری ( قسمت اول )

ایده هایی برای خلق دکوراسیون بهاری ( قسمت اول )

ایده هایی برای خلق دکوراسیون بهاری ( قسمت اول )
در باغ برای ایجاد یک داربست برای آویزان کردن گیاهان بالا رونده مثل رز ، کلماتیس یا انواع پیچک ها از یک سری مشبک های چوبی آماده در بازار استفاده می شود .

در فصل بهار تنها برای مدت کوتاهی شکوفه ها آذین بخش شاخه های درختانند . در این بین  عمر شکوفه های درخت گیلاس بسیار کمتر است . مگر اینکه خلاقیت به خرج داده و با نقاشی بر کاغذ پوستی یا چرم تصویری ماندگار از شکوفه های گیلاس خلق نمایید و در همه طول سال از دیدن این تصویر لذتی مضاعف ببرید . 
    
1 -  گلهای مغناطیسی 
با چسباندن گلهای مغناطیسی بر روی رومیزی اتان را تزیینی بهارگونه ببخشید . 
 

2 -
روکشی برای حباب لامپ
با چسباندن کاغذهایی  زیبا بر روی حباب های ساده آباژور و روشن کردن آن جلوه ای تازه به زندگیتان  ببخشید . 
    

3 -
چهار پایه های کنفی 
یک جفت چهارپایه چوبی ساده که با استفاده از کلافی ساده از طناب جلوه براق تازه ای پیدا می کند .

4 -
زیر بشقابی هایی برای دو نفر 
غالباً رو میزی ها حالتی دکوری و تزیینی دارند اما گاهی اوقات هم جنبه کاربردی هم پیدا می کنند . برای برگرداندن رومیزی به داخل زیر بشقابی های مشترک برای مشتریانی که بصورت ضربدری با یکدیگر نشسته اند باید بصورت افقی و در امتداد میزچیده شوند . 
 
 
 5 - والان  دستمالی 
سبک طراحی شده از دستمال گردنهای مردانه تاثیر بیشتری از سبک طراحی شده از جیب دارد. می توان از چند تا دستمال نو یا تعدادی از دستمال های درجه یک  را گیره زده  و ب عنوان والان از چوب پرده آشپزخانه آویزان کرد . 
 
6 - رویه میز طلایی با گلهای گل ساعتی – پیچک 

7 - قابهای مشبک 
در باغ برای ایجاد یک داربست برای آویزان کردن گیاهان بالا رونده مثل رز ، کلماتیس یا  انواع پیچک ها از یک سری مشبک های چوبی آماده در بازار استفاده می شود . در فضای داخلی منزل می توان با   چند تا از این شبکه ها قابی برای گلهای خشک شده  درست کرد  و به عنوان تابلوهای دیوار کوب تزیینی مورد استفاده قرار داد

8 -
یک رو تختی جدید 
تصمیم در مورد اینکه کدام یک از موارد بد نما و بد منظره است خیلی سخت است. یک تخت خواب در معرض دید یا  والانهای پر زرق و برق گرد و غبار گرفته . یک راه آسان  و کم هزینه برای درست کردن رو تختی انداختن یک پارچه چهار گوش بر روی تخت است .  
 

9 -
جعبه های خانه سازی اریگامی 
با چیدن جعبه ها بر روی هم یک برج بسازید، خانه های این برج برای نگهداری جواهر آلات ، گیره های مرتب کردن کاغذ  و دادن هدیه بسیار مناسب است . بر روی هر جعبه یک کارت مخصوص لوازم موجود در آن جعبه بچسبانید . 
   

10 -
پادری دست دوز 
با استفاده از یک حصیر که پلاک خانه تان را نمایش می دهد به مهمانانتان خوش آمد بگویید و مطمئن شان کنید که زنگ را درست زده اند . 

11 -
سطل های شیر قدیمی 
 از سمساری یا فروشگاه لوازم کشاورزی یک سطل شیر قدیمی لعابی که جلوه ای روستا گونه دارد تهیه نمایید .  با کاشتن سرخس های شمشیری برگ  و گیاهان مشابه در این سطل ها آنها را به گلدانهای زیبایی تبدیل نمایید . در صورتی که سطل خیلی گود است یک سطل پلاستیکی را بصورت وارونه در داخل آن قرار داده  و گل را بر روی سطل پلاستیکی قرار دهید . 
 

12 -
پارتیشن هایی گلدار 
آویزان شدن پیچک یاس سفید  با سایه ای واضح و درجه مغز پسته ای در این پارتیشن  تصویر کاشی های نقاشی شده را به ذهن متبادر می کند .  
 
 منبع:سایت سیمرغ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد