مجله اینترنتی ستاره- باران

کامپیوتر و موضوعات آن . پزشکی و آشپزی و خانه داری ادبیات

مجله اینترنتی ستاره- باران

کامپیوتر و موضوعات آن . پزشکی و آشپزی و خانه داری ادبیات

رور مادر مبارک

تا بهشت زیر پای مادر است                       هستی من در دعای مادر است

 

 

بهترین بهانه ی زندگی من  

 

دوست دارم به تعداد تمام ستاره ها به تمام گلهای زیبا دنیا به تمام قطرات آبهای دریاها و  

 

اقیانوسها  دوست دارم به اندازه تمام هستی  

 

 مادر  سپاس برای تمام زحماتت  که نمیتوانم بخشی از آن را جبران کنم  

 

معلم اول و همیشگی من تا هستم از تو خواهم آموخت درس زندگی را 

 

مامان عزیز تر از جونم برای انتخاب اسمم  برای تمام زحمات دوران جنینی و کودکی و نوجوانی و  

 

الان جوانی  ازت ممنونم برای اینکه همیشه حتی از روی نگاهم  کوچکترین نارحتی منو با تمام  

 

وجود می فهمی و صبورانه برایم  احساس خرج میکنی و یاریگر  همیشه من هستی ممنونم  

 هزاران بار خدارا برای داشتنت شکر گذارم   

 

هر روز؛ روز توست و  ولادت خانم فاطمه زهرا  بهترین روز تقویم برای یک صدا گفتن روزت مبارک 

 

 مادر است با هم میگویم روزت مبارک معنی واژه های عشق  محبت و ایثار  

 

  

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سهیلا پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:48 ب.ظ http://www.soheyla-taha.blogfa.com

مرسی گلم از نظر بسیار زیبایت وشعر با احساست .
امیدوارم خداوند مادرت را سلامت بداره وخود تو هم یکی از مادران نیک روزگار باشی .
روز زن بر تو عزیزم وهمه ی زنان آزاده مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد