مجله اینترنتی ستاره- باران

کامپیوتر و موضوعات آن . پزشکی و آشپزی و خانه داری ادبیات

مجله اینترنتی ستاره- باران

کامپیوتر و موضوعات آن . پزشکی و آشپزی و خانه داری ادبیات

امان از دست کپی کردن بودن ذکر منبع یا اسم نویسنده

همراهان مجله ستاره - باران سلام  

دیروز مطلبی با عنوان راهکارهای جالب عجیب و موثر برای کاهش دردهای جسمانی که خواهر خوبم تهیه کرده بود در مجله قرار دادم که مورد توجه یک سایت (اسم و آدرس سایت محفوظ است) قرار گرفته چون امروز صبح بدون ذکر منبع در اولین صفحه جلب توجه میکرد  به خاطر تشابه عنوان مطلب کنجکاو شدم و با دقت متن نوشته شده رو خوندم که متوجه شدم بله این سایت معتبر از وبلاگ من کپی کرده حتی نویسنده سایت به خودش زحمت اصلاح غلط املایی متن که من به خاطر تایپ داشتم رو هم به خودش نداده بود بگذریم یاد حرف  دوستم افتادم که سایت معروف دیگه ای  قبلا از مطلب این دوست استفاده کرده بود و به قول ایشان زحمت و خسته گی تلاش  چند ماه  برای نوشتن مطلب که حاصل ماهها تجربه و کار ایشان بود به تنشون موند  

واقعا نمیدونم چرا سایتها که اسمن معروف شدن این کار رو انجام میدن من هم بسیاری از مطلب های مجله رو از وبلاگها و سایتهای دیگه برمیدارم ولی همیشه اسم و آدرس نویسنده رو  یا اول مطلب یا در آخر حتما ذکر میکنم یا حداقل اجازه این کار  رو ازشون میگیرم 

واقعا  برای این سایت و دیگر سایتها که حداقل زحمت ویرایش مطلب  یا درج نویسنده رو به خودشون نمیدن متاسفم  حالا ادعای بالا بودن درک و شعور هم دارند   

  

یه جستجو در گوگل کردم که دیدم آمار  کپی این  مطلب بالاست  

 

باز هم از خواهر خوبم تشکر میکنم که این مطلب رو در اختیار من گذاشت که این کپی کاران مطلب مناسبی داشته باشند

 و امیدوارم این مورد برای شما که وبلاگ یا سایت دارید پیش نیاد چون حس بدی به نویسنده که تلاش کرده مطلب خوبی تهیه کنه دست میده 

 شاید روزی به خاطر این کار مجبور بشم که امکان کپی کردن رو از مطلب های مجله بردارم یا برای مطلبهام رمز بذارم واقعا که مجبور به انجام کاری میشیم که دوست نداریم 

در پناه خداوند شاد و سلامت بمانید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد