مجله اینترنتی ستاره- باران

کامپیوتر و موضوعات آن . پزشکی و آشپزی و خانه داری ادبیات

مجله اینترنتی ستاره- باران

کامپیوتر و موضوعات آن . پزشکی و آشپزی و خانه داری ادبیات

خدایا

 

 

 

 

کوله بارم بر دوش سفرى مى باید،سفرى تاته تنهایى محض 

هرکجا لرزیدى،از سفر ترسیدى فقط آهسته بگو: من خدا را دارم

نظرات 2 + ارسال نظر
samin چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:25 ب.ظ http://diba20.blogfa.com

slm azizam man apam
3 ap jadid montazeram

باشه اومدم

سهیلا پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:39 ق.ظ http://www.soheyla-taha.blogfa.com

--------------------------------------------------------------------------------
سلام عزیز ممنون بابت این همه مهربونیت .منم با نظر شما موافقم هرچه که پروردگار برای بنده اش بخواهد حتما بهترین وبه صلاحشه . من نه تنها آهسته میگویم بلکه فریاد هم میزنم که : من خدا را دارم پس غصه خوردن برای چه . راستی لیداجونم چقدر قالب وبلاگت قشنگه از دیدنش سیر نمیشم

سلام
ممنونم منم با شما موافقم باید با فریاد گفت من خدا را دارم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد