مجله اینترنتی ستاره- باران

کامپیوتر و موضوعات آن . پزشکی و آشپزی و خانه داری ادبیات

مجله اینترنتی ستاره- باران

کامپیوتر و موضوعات آن . پزشکی و آشپزی و خانه داری ادبیات

تشکر نویسنده

دوستان مهربانم سلام  من اومدم  

 

امروز می خواهم از همه تون یه عالمه تشکر کنم ممنونم از نظرات تون و لطفتون    

 

 و تشکر نامه ویژه ای هم برای  بعضی ها بنویسم   

 

اولین تشکر  برای کسی هست که میدونه کیه و من هم  متشکرم  که  هوامو داره و مواظبمه  و یه مطلب به قولش توپ و با حال تهیه کردم که توی پست بعدی میذارم که با هم بخنیدم کلا روحیه مون خوب بشه       ببینید چه خواهرخوبی شدم   

 

دوم هم از سهیلا خانوم تشکر ویژه میکنم که با اینکه نمیدونست موضوع چیه با حرفها و حس  

 

خواهرانش تسکینم داد و با عث شد  که من انرژی بیشتر داشته باشم     

 البته من رفتم وبلاگشون شخصا تشکر کنم و یکمی حرف بزنم که سیستم وبلاگ بلاگفا قاطی کرده بود و من شرمنده شون شدم که شب دیر خوابیدن   من نمیدونستم بیدارند شرمنده  ببخشید   

 

سوم از نازنین عزیزم متشکرم که نگران شده بود ولی تونستم برم وبلاگش بکم یه خورده نارحت بودم  ولی الان حالم خوبه  

 

سوم از خواننده خاموش ممنونم که گفت زود بیا بگو الکی گفتم سر کار بودین رفتنی در کار نیست ولی من نمی تونستم زود برگردم  

 

 چهارم از نرگس خانوم بابت لطفشون که گفتند از عنوان حرف دلت معلومه که محبتهای دیگران یادت نمیره  و متنهای زیبا و تاثیر گذار با صفای کلماتت منو تحت تاثیر قرار میده ممنونم  هستم 

 

 

و آخرین تشکر ویژه برای فاطمه عزیز هست که اومده بود مطلب جدید بخونه چشمم خورده بود به یادداشت من و کلی نارحت شده بود و یاد عنوان حرف دل افتاده بود و از قدر نشناس نبودن من میگفت و در آخر منو قسم داد به اون کسی که نیکی هاش از یادم نمیره و اون مطلب رو نوشته بودم  به خاطر اون برگردم زود زود و از خدا خواسته بود مشکلم زود حل بشه و من شاد و پر انرژی  برگردم  

 

از همه ی شما یه دنیا ممنونم

 من هستم با مطلبهایی که مفید و شادند   و با دلی که همه ی شما رو دوست داره  

 

 

من خدایم را دوست دارم به خاطر همین دوستانم را به او میسپارم 

با تشکر لیدا این دست هم به افتخار شماست که میزنم 

نظرات 4 + ارسال نظر
سهیلا دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:51 ب.ظ http://www.soheyla-taha.blogfa.com

وای ببین لیداجون چه کرده همه رو دیونه کرده .به به چه آب وجارویی چه رنگ ولعابی چه انرژی و چه بزن وبکوبی .لیدا جونم قرررررررررررربون اون دل نازنینت برم آخه من مگه چکار کردم برات عزیزم تو خودت از بس دلت پاکه همیشه آماده ی تغییرات مثبت هستی ءاز کوزه همان برون تراود که در اوست ء
خیلی خیلی برات خوشحالم امیدوارم همیشه بهترین راه رو برای پیمودن زندگی پر بارت انتخاب کنی عزیزم با اینکه نمیدونم کی هستی وکجایی ولی انرژی مثبتت واون احساسات پاکت بسویم سرازیر میشه که خدای مهربونم رو شاکرم .لیداجون دیشب تا ساعت ۳صبح بیدار ومنتظرت بودم ولی حالا میبینم ارزشش رو داشت هرچند نتونستیم زیاد صحبت کنیم ولی مثل اینکه باهم تله پاتی داشتیم راست گفتن همدلی از هم زبانی بهتره .روز وروزگار خوبی داشته باشی گلم در پناه حق

سلام سهیلا خانوم خواهر گل و مهربانم

میگم بزن و بکوب و حال کردین عکس منم دیدید بعد از چه خواهر خوبی شدم عکس خودمو گذاشتم چقدر خوشگلم پاپیون صورتی رو دوست داشتین خب یکمی از خودم بهتون اطلاعات بدم اسم واقعی من لیداست پاسخ به سوال نمیدونم کی هستی و در یکی از شهر های ایران عزیز که از زادگاهم (تبریز) دوره زندگی میکنم و تو قسمت تشکر نامه ویژه عکسی که گذاشتم راست دسته ولی من چپ دست هستم
و شما هم از من چند سالی بزرگترید و بچه هم دارید اونم ۳ تا پسر و منم یه خواهر همین طور که میدونید دارم که از من بزرگتره و خونه بخته و منم دختر خونه م تقریبا یکی یه دونه خل و دیونه معروف که میگن منم حالا منو شناختین باز هم از شما عذر خواهی میکنم که تا ساعت ۳ بیدار بودین من دیشب بعد از خوردن قرص های خواب آورم طبق تجویز پزشک لالا بودم ببخشید دیگه ولی صبح زود بیدار شدم و رفتم جواب آزمایشامو بگیرم الانم حالم خوبه فردا وقت دکتر دارم دکتر مو دوست دارم شما رو هم دوست دارم
راستی تو تشکر از شما دوتا عکس پیش هم هستند اونی که حرف میزنه و راهنمای ی میکنه شمایین و اونی که گوش میده و بله و چشم میگه منم تله پاتی رو دوست داشتید البته من کلا خواهر حرف گوش کنی هستم با خواهرم همین طوریم
از شما انرژی مثبت گرفتم زیاد و همدلی تون هم اثر داشت حس کردم میدنین که من دوستامو به خدا مهربونم میسپارم پس شما هم در پناه خدا باشید و روزگار وفق مراد غم و غضه بی غم و غضه تا دلیلی برای شادی هست غمی وجود نداره پس شاد باشید

سهیلا دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:50 ب.ظ http://www.soheyla-taha.blogfa.com

وای وای حالا من مطلب رو بخونم یا خجالت بکشم .چقدر منو مورد لطفت قرار دادی لیدا جونم .راستی خیلی دلم می خواد بهت بگم که اسمت خیلی قشنگه واز همون اول حس کردم اسم واقعیت باشه .لیدا جون قدر خودت رو بدون عزیزم هنوز خیلی جوونی واول راه وسعی کن طوری زندگی کنی که بعدها وقتی برگشتی وپشت سرت رو نگاه کردی با افتخار به دیگران بگویی جای پای من قدم بردارید .ماناوموفق باشی گلم

چرا خجالت شما تاح سرین من فقط انجام وظیفه کردم
اسم خیلی قشنگه چون مامانم انتخاب کرده معنیشم قشنگه آره واقعا باید قد ر خودم بدونم یهو دیدید گرون شدما حتما نصیجت خواهرانه شما رو آویزه گوشم میکنم ولی اون کسی که جا پای من بذاره نیمه راه برمیگرده من فقط یه دونم اونم برای نمونه م

سهیلا سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:15 ق.ظ http://www.soheyla-taha.blogfa.com


ای شیطون ماشاالله دختر سرزنده وشادی هستی که از این بابت خیلی خوشحالم خداحفظت کنه واز جمیع بلایای ارضی وسمایی در امان باشی وخدا مامان مهربونت رو سالم وسرحال نگه داره در پناه حق [گل]

وای من چقدر لوس میشم من هم امیدوارم همیشه خدا مواظب زبون من باشه آخه بعضی وقتا کم میمونه سرم به باد بره
مامانم خیلی دوست دارم و همین طور مامانایی که واسه بچه هاشون هر کاری که لازمه رو انجام میدن شما هم مامان خوبی هستید واقعا میگم من عادت به تعریف الکی ندارم شما هم نمونه اید
در پناه آفریننده ماه و خوشید و مهر

سهیلا سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:49 ق.ظ http://www.soheyla-taha.blogfa.com

روزگارا

تو اگر سخت به من میگیری،

با خبر باش که پژمردن من آسان نیست،

گرچه دلگیرتر از دیروزم،

گر چه فردای غم انگیز مرا میخواند،

لیک باور دارم دلخوشیها کم نیست

زندگی باید کرد.

دنبال یک کلمه می گردم
یک کلمه ی خاموش
مانند یک بوسه
که جمع کند همه کلامات را
روی لب های تو...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد