مجله اینترنتی ستاره- باران

کامپیوتر و موضوعات آن . پزشکی و آشپزی و خانه داری ادبیات

مجله اینترنتی ستاره- باران

کامپیوتر و موضوعات آن . پزشکی و آشپزی و خانه داری ادبیات

...حتی به روزگاران

ای مهربان تر از برگ دربوسه های باران

بیداری ستاره در چشم جویباران

آیینه نگاهت پیوند صبح و ساحل

لبخند گاه گاهت، صبح ستاره باران

بازا که در هوایت خاموشی جنونم

فریادها بر انگیخت از سنگ کوهساران

ای جویبار جاری زین سایه برگ مگریز

کاین گونه فرصت از دست ،دادندبیشماران

گفتی:به روزگاری مهری نشسته،گفتم:

بیرون نمی توان کرد،حتی به روزگاران

بیگانگی زحد رفت، ای آشنا مپرهیز

زین عاشق پشیمان ،سرخیل شرمساران

پیش از من وتو بسیار ،بودند ونقش بستند

دیوار زندگی را ،زین  گونه  یادگاران 

وین نغمه محبت ،بعد از من وتوماند

تا در زمانه باقی ست، آواز بادو باران

استادشفیعی کدکنی

نظرات 2 + ارسال نظر
مهرناز دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:44 ب.ظ

سلام لیدا مهربان

چه شعر زیبایی و همین طور مناسب وبلاگت ستاره باران
واقعا هم اسم وبلاگت قشنگه و هم مطلبهایی که میذاری
بسیار با نشاط و خوشحال می شوم که بهت سر میزنم
به قول خودت در پناه خدا باشید

سلام مهرناز خانم

ممنوم لطف داری منم از شاد شدن شما شادم
ولی چرا ادای منو در میاری خانومی به قول خودم در پناه خدا باشید دوست من

سینا دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:02 ب.ظ

سلام خیلی انتخاب خوبیه مچکر

سلام
من هم از شما بابت حضور و نظرتون تشکر میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد