مجله اینترنتی ستاره- باران

کامپیوتر و موضوعات آن . پزشکی و آشپزی و خانه داری ادبیات

مجله اینترنتی ستاره- باران

کامپیوتر و موضوعات آن . پزشکی و آشپزی و خانه داری ادبیات

تولدت مبارک مامان

نگاهت را قاب می گیرم. در پس آن لبخند. که به من. شور و نشاط زندگی می بخشد.

امروز روز توست…  مادر عزیزم تولدت مبارک. 

 

روزهای سرد زمستان را به خاطر آفتاب گرما بخش تولد تو سپری میکنم تا ۱۹ دی شود و این روز را جشن بگیرم  مادر مهربان با وجود تو همه چیز دارم و با نگاهت تمام دنیا را  

 لبخندت امید زندگی من آغوشت حس خوب امنیت و  دستهایت پر مهر   

تو بهترین دوست و همراه  تلخی ها و خوشی های زندگی هستی  

 تو را دوست دارم مهربانم همیشه کنارم بمان  

 

 

  

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم جمعه 23 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:00 ب.ظ http://golha-maryam.blogfa.com/

سلام
تولد مادرتون را به شما و ایشان تبریک میگم و امید وارم همیشه شاد وسلامت باشید .

سلام
ممنون عزیزم
من امیدوارم همیشه شاد و سلامت و زیر سایه پدر و مادر باشی مهربانم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد