مجله اینترنتی ستاره- باران

کامپیوتر و موضوعات آن . پزشکی و آشپزی و خانه داری ادبیات

مجله اینترنتی ستاره- باران

کامپیوتر و موضوعات آن . پزشکی و آشپزی و خانه داری ادبیات

ای خدای بزرگ!!

ای خدای بزرگ!!

آنچنان عشق خود را در دل ما جایگزین کن که جایی برای دیگری باقی نماند .

انچنان روح مارا تسخیر کن که هوای دیگری نکند.

آنچنان به ما معرفت ده که جز تو کسی رانپرستیم،

آنقدر به ما عزت ده تا در برابر هیچ طاقوتی به زمین نیفتیم،

آنقدر به ما شجاعت ده که در مقابل هیچ ظلمی تسلیم نشویم.


خدای من!!

ای دوست از ازل و ابدی من!!

ای انیس شبهای تار من!!

ای مونس دردها و غم های من!!

ای آنکه مراخلق کردی!!

ای آنکه عشق خودرا در دل من نهادی!!

ای آنکه راهی جز به سوی تو ندارم!!

ای خدای علی(ع)!!

ای خدای بی پناهان!!

ای خدای قلبهای شکسته!!

ای خدای روح های تنها!!

تومرا از همه چیز و همه کس کفایت کن.


 

 


 سراپای هستی ام را آنچنان به خود مشغول بدار که جزبه تو نیندیشم و جز تو چیزی نخواهم

 

سلام به نام آفردگار هستی 

 مجله اینترنتی ستاره-باران در بلاگ اسکای  افتتاح میشود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد